Auf dieser Seite findet ihr immer mal wieder neue Fotos aus dem Leben der Familie Näf.

Montag, 6. Dezember 2010

Samichlaus

Von überall her haben Sarah und Livia Chlaus-Säcke und -Geschenke gekriegt! Ist das toll, dass der Samichlaus so fest an die Mädchen denkt! Sofort wurden alle Sachen bestaunt, verbastelt, geknobelt und verteilt.
Dankä viiiil mol, liebe Samichlaus!






video

1 Kommentar:

  1. auja, da isch denn en liebe!!!! chunter echt auno zu mir an froooni?!? :-)
    würdem auno e heisses süppli choche!!!


    mini antwort zu dim kommentar uf mim blog:
    äääh nei, eigentli hät sie de nett maa vom bernina lade broocht!!! :-))))
    aber wenten lieb fröögsch?!?!? ;-)
    nei, im ernscht, sie isch de hit! neiht we nüt, merksches gar nid, plötzli isch alls fertig! :-) ha no d sticki dezue anekauft und vorher uuspackt, bi grad chli verschrocke, gseht uus we bime chirurg... bitz gföhrlich.... ich glaub ich lad dich mol zum znacht ii, wa meinsch?!?!!

    AntwortenLöschen